Je winkelwagen is nog leeg
Cadeau
0
Winkelwagen
Aantal producten: 0
WinkelwagenSluiten
menu
sluiten

Veelgestelde vragen

Bestellen en bezorging

Op werkdagen voor 16.00 uur besteld, volgende dag in huis. Of kies zelf een andere verzenddatum. Bestel je na 16.00 uur of in het weekend? Dan wordt je bestelling de eerstvolgende werkdag verstuurd. Doorgaans bezorgt PostNL binnen 24 uur. De cadeaubon wordt verzonden in een blanco envelop en past in de brievenbus.

Iemand direct verrassen? Na afronding van de bestelling kun je de cadeaubon(nen) direct downloaden en printen of e-mailen.

Een super origineel cadeau met je eigen persoonlijke tekst, verpakt in een mooie geschenkverpakking. Je hebt de keuze uit meerdere gratis verpakkingen. Klik hier voor een voorbeeld.

Ja, in de bestelprocedure kun je zelf aangeven naar welk adres de cadeaubon verstuurd moet worden.

Dat is zeker mogelijk. Bestellingen kunnen op werkdagen opgehaald worden op onze vestiging in Capelle aan den IJssel (bij Rotterdam). Meer info over ophalen.

Dat kan. Je kunt elk gewenst adres invullen in de bestelprocedure. Houd rekening met een levertijd van 2 tot 6 werkdagen naar een bestemming binnen Europa en 3 tot 9 werkdagen buiten Europa. Er zijn geen extra kosten verbonden aan verzending naar het buitenland.

Om de verrassing niet te verstoren, staat op de envelop enkel ons adres vermeld. Hij of zij merkt dus niet dat het een cadeau is. Je kunt de cadeaubon natuurlijk ook naar het adres van familie, vrienden of de buren laten sturen.

Voor € 3,50 wordt je bestelling in een feestelijke geschenkverpakking verstuurd naar het adres van jouw keuze.

Verzilveren en reserveren

Alle cadeaubonnen zijn een jaar lang geldig. De ontvanger kan zo ALTIJD een geschikte datum kiezen om te genieten van de super leuke belevenis.

Alle gegevens om te kunnen reserveren worden vermeld op de cadeaubon.

Op de cadeaubon worden de contactgegevens van de organisator vermeld. Aan de hand van deze gegevens kan de ontvanger zelf reserveren.

Dat kan. De cadeaubon is niet naamsgebonden en kan dus door iemand anders worden verzilverd.

Klachten betreffende een activiteit en/of de organisator kun je het beste direct ter plaatse melden. De organisator kan op dat moment nog werk maken van je klacht, terwijl SurpriseFactory hier achteraf niet veel meer aan kan doen. Uiteraard kun je hier wel altijd schriftelijk melding van maken bij SurpriseFactory. Klachten betreffende onze dienstverlening kun je e-mailen naar info@surprisefactory.eu. Wij streven er naar om binnen 2 werkdagen inhoudelijk te reageren op je klacht. Het is ook mogelijk om een klacht/geschil aanhangig te maken bij het Europese platform voor online geschilbeslechting

Betalen

Je kunt op verschillende manieren volkomen veilig betalen: iDEAL, creditcard of via overschrijving.

Dat is mogelijk via creditcard of overschrijving. Wanneer je kiest voor overschrijving ontvang je onze IBAN gegevens per e-mail.

Op de waardecheque wordt een uitgebreide uitleg vermeld over het verzilveren. Je kunt de codes van de cheque in de winkelwagen invullen. De waarde van de cheque wordt vervolgens in mindering gebracht op het bedrag van het gekozen cadeau.

Op de cadeaubonnen voor arrangementen en activiteiten wordt geen prijs vermeld. Op de algemene waardecheques wordt de gekozen waarde vermeld, zodat de ontvanger weet welk bedrag hij of zij kan besteden.

De prijzen op de site zijn marktconform. Dit houdt in dat de prijzen gelijk zijn aan de prijs van de organisator van de activiteit. Je bent bij ons dus nooit duurder uit en de ontvanger krijgt een mooie cadeaubon met feestelijke geschenkverpakking!

E: info@surprisefactory.eu
T: 010-4585810 of vanuit België: 03-5009126